نمونه نامه به عشقتون
نامه ای به عشقم
 
سلام عشقم که عزیز تر از جانمی

ای خواب و خیالم امیدوارم حالت خوب باشد 

من هم خوبم  این روزها فضای خیالم پر از جای خالی توست و من نمیدانم که میدانی دوستت دارم یا نه ولی مطمئنم که میدانی  

مگر میشود که ندانی و نتوانی که بدانی این همه عشق را  

راستی تظاهر به خوشبختی هم انچنان سخت نیست که من فکر میکردم 

خدا را شکر قابل تحمل است

میدانی 1روز از جدایی گذشت و دوست داشتم در کنار تو باشم وپیشرفت کنیم

عشق هم پیر شد اما امید همچنان جوان است 

و من در کنار امید جوان با پیر عشق تو در خانه ی خیال همچنان در کنار جانشین تو  

جانشین تو حقیقی نیست،بلکه یه رویای خیالیه که بجای تو وارد زندگیم کردم.این رویای خیالی بازهم خود تویی عشقم

تو چیز دیگری عشقم 

امیدوارم زندگی شیرین و فاقد مشکلی داشته باشی 

به امید وصال تا همیشه انتظار میکشم.

وصالی نباشد مجردی را طعمه ی خود خواهم کرد.



نظرات شما عزیزان:

ناجی
ساعت11:19---4 فروردين 1395
لینک رو لطفا بدید.
پاسخ:لینک چیو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 3 مهر 1394برچسب:, | 6:45 | نويسنده : پسرک تنها |